Back to top

Terminologia de l'educació per a la salut

Presentació
objectiu d'aprenentatge objectiu d'aprenentatge

Pedagogia general

  • ca  objectiu educatiu, n m
  • ca  objectiu d'aprenentatge, n m sin. compl.
  • ca  objectiu didàctic, n m sin. compl.
  • ca  objectiu pedagògic, n m sin. compl.
  • es  objetivo de aprendizaje, n m
  • es  objetivo didáctico, n m
  • es  objetivo educativo, n m
  • es  objetivo pedagógico, n m
  • en  didactic objective, n
  • en  educational objective, n
  • en  learning objective, n
  • en  pedagogical objective, n

Pedagogia general

Definició
Formulació explícita de les competències que s'espera que adquireixi una persona com a conseqüència d'una activitat educativa.

Nota

  • Les denominacions objectiu educatiu, objectiu didàctic i objectiu pedagògic es prefereixen sobretot quan el concepte es planteja des de l'òptica de la persona que ensenya, mentre que la denominació objectiu d'aprenentatge es prefereix quan es planteja des de l'òptica de la persona que aprèn.

    Finalment, quan l'objectiu es formula de manera prou explícita perquè permeti avaluar-ne la consecució, es tendeix a dir-ne resultat.
objectiu didàctic objectiu didàctic

Pedagogia general

  • ca  objectiu educatiu, n m
  • ca  objectiu d'aprenentatge, n m sin. compl.
  • ca  objectiu didàctic, n m sin. compl.
  • ca  objectiu pedagògic, n m sin. compl.
  • es  objetivo de aprendizaje, n m
  • es  objetivo didáctico, n m
  • es  objetivo educativo, n m
  • es  objetivo pedagógico, n m
  • en  didactic objective, n
  • en  educational objective, n
  • en  learning objective, n
  • en  pedagogical objective, n

Pedagogia general

Definició
Formulació explícita de les competències que s'espera que adquireixi una persona com a conseqüència d'una activitat educativa.

Nota

  • Les denominacions objectiu educatiu, objectiu didàctic i objectiu pedagògic es prefereixen sobretot quan el concepte es planteja des de l'òptica de la persona que ensenya, mentre que la denominació objectiu d'aprenentatge es prefereix quan es planteja des de l'òptica de la persona que aprèn.

    Finalment, quan l'objectiu es formula de manera prou explícita perquè permeti avaluar-ne la consecució, es tendeix a dir-ne resultat.
objectiu educatiu objectiu educatiu

Pedagogia general

  • ca  objectiu educatiu, n m
  • ca  objectiu d'aprenentatge, n m sin. compl.
  • ca  objectiu didàctic, n m sin. compl.
  • ca  objectiu pedagògic, n m sin. compl.
  • es  objetivo de aprendizaje, n m
  • es  objetivo didáctico, n m
  • es  objetivo educativo, n m
  • es  objetivo pedagógico, n m
  • en  didactic objective, n
  • en  educational objective, n
  • en  learning objective, n
  • en  pedagogical objective, n

Pedagogia general

Definició
Formulació explícita de les competències que s'espera que adquireixi una persona com a conseqüència d'una activitat educativa.

Nota

  • Les denominacions objectiu educatiu, objectiu didàctic i objectiu pedagògic es prefereixen sobretot quan el concepte es planteja des de l'òptica de la persona que ensenya, mentre que la denominació objectiu d'aprenentatge es prefereix quan es planteja des de l'òptica de la persona que aprèn.

    Finalment, quan l'objectiu es formula de manera prou explícita perquè permeti avaluar-ne la consecució, es tendeix a dir-ne resultat.
objectiu pedagògic objectiu pedagògic

Pedagogia general

  • ca  objectiu educatiu, n m
  • ca  objectiu d'aprenentatge, n m sin. compl.
  • ca  objectiu didàctic, n m sin. compl.
  • ca  objectiu pedagògic, n m sin. compl.
  • es  objetivo de aprendizaje, n m
  • es  objetivo didáctico, n m
  • es  objetivo educativo, n m
  • es  objetivo pedagógico, n m
  • en  didactic objective, n
  • en  educational objective, n
  • en  learning objective, n
  • en  pedagogical objective, n

Pedagogia general

Definició
Formulació explícita de les competències que s'espera que adquireixi una persona com a conseqüència d'una activitat educativa.

Nota

  • Les denominacions objectiu educatiu, objectiu didàctic i objectiu pedagògic es prefereixen sobretot quan el concepte es planteja des de l'òptica de la persona que ensenya, mentre que la denominació objectiu d'aprenentatge es prefereix quan es planteja des de l'òptica de la persona que aprèn.

    Finalment, quan l'objectiu es formula de manera prou explícita perquè permeti avaluar-ne la consecució, es tendeix a dir-ne resultat.